Amanda

Stressdag.

Publicerad 2008-09-28 20:54:32 i Film,

Idag har varit en ganska stressig dag, har haft program hela dagen.
FOTBOLLSMATCH:
Började med att jag vaknade kl. 9 och började laga mej klar, packa och åt före jag skulla fara på match i Mäntsälä ,var vi mötte laget MU. Vi spelade på deras centrumplan så det var skitfin plan! Matchen började 13.45 . Vi fick riktigt ,kanske i 3dje minuten ett mål. Mimmi sköt ett fint inlägg och Josse sköt en skruvad, speciell men ändå fin boll in i målet. TJOHO. Feelisen steg. Sen spelade vi till kanske 5te sista minuten i 1sta halvleken och då sköt en av MU:s spelare ett mål, mycket rodd framför målet före det. Dåbörjade EIF fumla ganska mycket. I andra halvlekens början skjöt Mimmi ett mål,snyggt! Och direkt efter målet var spelet normalt och fint igen. Sen hade JAG en målchans, men sabbade den. Så fortsatte vi ju spela och i slutet av matchen sköt Mimmi ett mål till på Desses inlägg. Riktigt fint de också! Altså slutade matchen 3-1. Sen stressade jag och pappa hem , for in via neste och köpte en smörgås och sen snabbt hem och duscha.
SKRIBAMÖTE:
Halv 6 startade jag och pappa från stan' och for till lankka efter Emma. Sen mot snappertuna kyrka. Där satte vi 1 och en halv timme -.- GHAD , boring! Det var första mötet och vi fick lite info, vi ska gå i på gudstjänst 6 ggr, och på annat kyrkligt 5 ggr. Skribalägret är veckan före midsommar, vilket oftast är SKITKUL . Blir det säkert för oss också, vi har trevliga ledare så ;)
HEM TILL MAMMA:'
Kom hem hit, packade upp allt, tog rätt så lång stund eftersom att jag hade sisådär 5 kassar ^, är  urusel på att packa! Sen åt jag, chickennuggets, namii !! På  samma gång såg jag på Idols, en del där var riktigt duktiga. 2 som var med där idag har jag träffat och pratat med, *stolt* . Nelli som bor här ca. 300 m härifrån och en Sebastian från hangö. Sebastian gick till och med vidare. Grattis :) Sen lagade jag läxorna. Biolla, finska , engelska och kemi prov -.- usch med många läxor.
Och nu kommer det en riktigt bra film i TV:n. Failiure to launch med de kända skådesspelarna Matthew McConaughey, Sarah Jessica Parker och Zooey Deschanel. Har sett den förut flera ggr så orkar inte riktigt hänga med. Men den passar bra att titta på om man är sjuk ,en ganska mysig film :)
Men nu tror jag att jag ska kolla den och sen läsa lite kemi kanske! Skriver mer senare .






Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela