Amanda

Sportten!

Publicerad 2008-09-30 16:32:30 i Allmänt,

Ska snart ge mig av med Susku till sportten på bodypump, kommer antagligen ha sjuka vader igen. Hade jag också senaste efter bodypumpen. Vi skulle egentligen gå på fatburning men Susku var orolig för sjuka muskler eftersom hennes stora tävlingar på v-slutet.

Idag på morgonen var jag skitsnabb , så jag hann sova ca. ½ timme tills jag gick till bussen. Det behövdes faktiskt för jag är SKITTRÖTT! På morgonen hade vi hussa. Jag och Alex bakade drömtårta, namnamnam ! Sen några andra ämen , vi har mest sett på filmer idag. På jomppan krockade jag men Yasmine hårt så mitt knä har ett stort blått blåmärke. Hoppas ingen ser mina knän på en tid! I hissan fick vi veta vad vi fick i förhören. Och jag fick 10- , vilket jag är jätteglad över! Behövdes faktiskt eftersom det känns som om skolarbetet bara fortsätter bana neråt. Tråkigt tråkigt, borde skärpa mej.

Efter skolan , jag slutade 3, skulla jag, Emma och Sarah gå till Emmas mammas jobb för att vi skulle åka hem med hennes mamma. (det går ingen buss kl. 3 ) När vi kom dit satte vi oss i bilen och lyssnade på musik och väntade på hennes mamma. Mittiallt stängde sej radion, och jag anade att akkun var slut. När hennes mamma skulle starta bilen senare kom den inte på så jag , Emma och Sarah fick gå iväg till 4ans buss.

När jag kom hem var jag skithungrig och kände mej helt skakig därför. Så jag lagade gott äggsmör och rostade morotssämlor och oj vad det var gott! Mums. Sen städade jag och kom hit.

Idag på sportten ska jag köpa månadskort, dvs att jag får gå där hur mycket som helst inom en månad, yay. Fotbollen har paus nu så jag har tid till en massa andra saker, vilket är helt skönt men jag kommer ju ändå att sakna bollen.
Men nu ska jag laga mej klar för bodypump , den börjar om en halv timme :| baaj<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela