Amanda

Söndag morgon , 10:04

Publicerad 2008-09-07 09:59:13 i Sport,

Flipsyde - Someday
Someday we gonna rise up on that wind you know ,Someday we gonna dance with those lions ,Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin' ,They tellin' me it's all good just wait ,You know you're gonna be there someday ,Sippin' on Jim Beam ok ,Gotta get these things one day ,Till then do another line you know ,Searching for that other high ,Stop or I gotta steal then steal ,Kill or I'm gonna be killed ,I got a sack in my pocket ,Conscious yellin' drop it ,You know we're gonna lose it someday ,And we tryin' to hold it all together but the devil is too clever so ,I'm gonna die you gonna die we gonna die Someday one day I said ,Someday we gonna rise up on the wind you know ,Someday we gonna dance with those lions ,Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin' ,Try to lie but it ain't me Ain't me ,Try to look but I can't see ,Can't stop right now cause I'm too far and I can't keep goin' cause it's too hard ,In the day in the night it's the same thing ,On the field on the block it's the same game ,On the real if you stop then it's no pain but if you can't feel pain then it's no gain ,Rearrange and you change and it's all bad and you try to maintain but you fall back ,And you crawl and you slip and you slide down ,Wanna make it to the top better start now ,So I hold my soul and I die hard ,All alone in the night in the graveyard ,Someday one day I'm gonna be free and they won't try to kill me for being me ,Hey someday ,Someday we gonna rise up on that wind you know ,Someday we gonna dance with those lions ,Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin' ,If you know how this is ,Gonna see it's not that easy ,Don't stop get it till it's done ,From where you are or have begun ,I said keep on try a little harder to see everything you need to be ,Believe in your dreams ,That you see when you're asleep ,Someday we gonna rise up on that wind you know ,Someday we gonna dance with those lions ,Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin'

Godmorgon !

Konstigt , det är söndag morgon, tidigt (veckoslut) och jag är vaken ! jag har börjat sova kortare märker jag. gick och sova rung halv 1 tiden och är redan påklädd. kanske det beror på att jag vet att om jag inte skulla ha stigit upp skulle jag ha fått bråttom. Jag ska till min mormor och mofar idag och min mormor fyller år<3 84 tror jag hon blir , grattis :) Ska dit och äta hennes underbara mat och bara hänga med släkten. Min moster och hennes man kommer också dit.

Efter mommobesöket ska jag antagligen vara med kompisar i lankka, några österbybor skulle kanske komma hit så. Kanske kolla en film eller bara prata, chillchillchill :)

Bilden är från Januari tror jag , men de människorna + alex >>

Denhär veckan har annars varit väldigt "fotbollig", har spelat fotboll nästan varje dag:
Söndag: Match mot HooGee i esbo med EIF , resultatet 0-6
(BRA LAG!)
Måndag: Träning
Tisdag: Skolfotbollsturnering i Grankulla , resultat : EHS-Norsen 3-, EHS-Grani 5-1, EHS-Åshöjden 3-0 , altså vann vi turneringen och kom med till nästa "kval?" JEE!
Onsdag: Hemmamatch mot FC Kontu Sininen , resultatet 0-0 vilket är helt bra eftersom vi förlorade dem senast.
Torsdag: iingen foootboooll.
Fredag: Träning
Lördag: Hemmamatch mot FC Loviisa , resultatet 1-1 men alla i publiken , även Lovisas tränare tyckte vi borde ha varit värda vinsten
Söndag: iingen foootboooll. MOMMO >> EIF F-94
Riktigt kul vecka , tack flickor!


Denhär veckan har jag också shoppat lite (A) har varit hos min pappa i stan så resultatet blev:
En grå tröja, en stor vit t-skjorta , GULA strumpbyxor , underkläder , armband och ett hårspray!

Så idag har jag blandat ihop ungefär allt det jag shoppat : min vita stora långa t skjorta, strumpbyxorna, tröjan , armbanden och så hårspray förståss. Håret har jag flätat i 2 flätor med en skarf inrufsad :)




Dethär veckoslutet har jag annars bara tagit det lugnt, har varit så trött hela veckan.
Fredag var jag i Seppälä med Ewe , träning och sen hem och kolla The L-word me jossan :)) båda somnade !
Lördag spelade jag match , kom hem och Jossan kom hit,sen kom Robbe och då for Jossan hem (Robbe hade med en WESC t-skjorta han köpt till mej <3<3<3<3<3 (A) )
Sen for han hem , då for jag till Lina (där var Jossan också)
och sen efter en timme kanske hem igen och kolla TV och chilla.
Altså väldigt lugnt!



BTW, några härliga sånger för mej just nu är:
Flipsyde - Someday
Matisyahu - Jerusalem
Missy Elliot - Chin-a-Ling ;)
Ali & Gipp - Go ahead
Kapten Röd - Stjärnorna finns här

Namnamnam <3


Aaah , me luv<3

Ooh , iih , ooh , ah ah ;) ewe <3



Men nu ska jag gå och äta och meddela till mamma att jag är vaken!
Ciao.



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela