Amanda

Sömnig -.-

Publicerad 2008-09-25 21:33:59 i Sport,

sömig just nu efter dagens träning, Var soms sagt till sport10 på bodystep. Det var ganska tungt och fram för allt svettigt. Vi höll på en timme med massa steg och sådant på step brädor, altså sådana man stiger upp på. Det var riktigt kul. Kommer att börja gå där mycket sen när fotbollen får paus, har funderat på månadskort, dvs. att man får gå hur mycket man vill på en månad. låter ju helt bra. Bara man sen orkar gå dit, men det orkar jag nog, tror jag , såpas kul som det ändå är :) Bara att mina armar och ben är nu helt döda , det är till och med tungt i armarna att skriva på tangentbordet nu.
Efter träningen tog jag en låång het dusch och sen läste jag lite modda , det börjar gå helt bra nu så. Och arthäftet är klart , har bara engelskan kvar. men jag tror jag gör dem imorgon i skolan , orkar absolut inte nu , vill egentilgen bara sova , bara jag skulle orka gå till badrummet och borsta tänderna.
Tyvärr är min dator så trög så det tar åratal att få in bilder -.-

BTW, en grej som är kul när det börjar bli vinter är att apelsinerna börjar bli goda, åt just en och den var utsöt och hur god som helst, MUMS !
Men nu går jag och borsa tänderna och sen lyssna på min iPod och sen försöka sova. Sov gott.

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela