Amanda

Slö!

Publicerad 2008-09-20 22:28:41 i Dagbok,

Idag har varit en väldigt slö dag !

Vaknade 12 tiden efter en 11½ timmes sömn , gud vad skönt! Var ju riktigt pigg då. Gick i duschen och stod där länge och sen städade jag badrumme , hela , vilket också var skönt eftersom att jag fick det undan. Efter duschen klädde jag på mig mina STORA gråa mjukisbyxor byxor, vit topp och mammas stora svartblåa tröja, sköna kläder. och sen , utan att egentligen vara hungrig gick jag och äta , åt olika sorters bröd , hittade inget jag egentligen villa ha , och drack mjölk. Undertiden dammsög min bror sitt rum , vilket ledde till att jag kände mej skyldig till att städa mitt. booriing. well, när det var avklarat fick jag mer jobb, skala potatiiiiis , tjohoooooo . när jag äntligen jobbat klart for jag till jossan. vi kollade 2 and a half men på deras überstora tv, wauu :) sen hem igen och äta och efter att vi ätit berättade mamma efter 100 om och men att hon funderat på att skaffa en hund , och jag , som alttid velat villa ha en hund , hoppade upp och ner i min stol . Glad blev jag faktist! Efter maten satte jag mej direkt ner vid datorn och sökte på hudan hundras vi skulle kunna ha och var jättejättejätteglad. Jag kom fram till att jag ville ha en Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Jättesöt. Min kompis Mimmi har en sådan och den är jättesöt och god, den heter Arne . Awws , hih . Längtar tills att vi skaffar den , hoppas vi faktist gör det sen också. Efter sökandet for jag till Jossan , vi kollade lite two and a half men och Gossip Girl . Sen till Lina , där talade vi ganska länga först tills vi bestämde oss för att sjunga singstar . Riktigt kul ! Sen blev vi hesa och då kom jag hem för att vara med mej själv och angsta. Egentligen skulle jag bli där övernatt men jag kände att jag måste vara för mej själv lite så det var väl bäst att jag kom hem till min egen säng. Min säng är faktist ungefär den skönaste sängen jag vet, den betyder massor för mej , fast det bara är en säng, och fast Susku säger att hennes är skönare :) Snart far jag och tittar på någon serie , Gossip girl / two and a half men , efter att jag hört på min angstmusik till slut.

Bilder:


Jag just nu




Min älskade säng <3

Det var allt för idag. hejs !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela