Amanda

Skoljobb.

Publicerad 2008-09-25 17:16:45 i Allmänt,

Åh vad mycket läxor man har nu , prov och läxor om vartannat. Det är nästan så man skulle ha provveckor i höstadiet också. Idag hade jag historia förhör om första världskriget , tror nog det gick ganska bra , det var inte så svårt. Annars har min skoldag varit från 8-2 , helt normal dag. Och det har varit helt okej , ingen huvudvärk så. Och OJ vad det är fint väder nu. Solen har lyst hela dagen och det har varit riktigt varmt. Har inte frusit alls idag, förutom när jag gick till skolan och det säkert var 70 - grader. Och när jag kom hem från skolan började jag läsa läxor och här sitter jag ännu och läser/ritar.  Har modda prov i morgon. Massa skittråkig grammatik. och sen ska biologins arthäfte vara inlämnat imorgon , hade bara 11 växter att rita och skriva om idag, + ännu engelska läxa. Jobbigt. Och skolväskan väger massor hela dagen. Jag har nästan alttid sjuk i ryggen när jag kommer hem. Men sen har jag ju skåp men orkar inte använda det så aktivt ^, det skulle ju förstås underlätta. Och nu tänker jag ta en paus i läsandet och istället kolla någon film , bara jag kopplat i min brors hårdskiva så har jag massa filmer , TJOHOO :D ! och sen 7 ska jag och träna lite till sport10 , jag , Susku och Milla ska gå på någon bpdy step grej med Salla. Oj vad jag trivs där , riktigt gymfeeling. Skulle också villa gå på pilates, men det var igår och då hade jag fotbollsträning. Men nästa vecka får vi paus i fotbollen så då kan jag börja gå där, yeea. Inte yeea för paus i fotbollen då. det kommer man att sakna under den pausade månaden.
Och hihi idag har jag haft mina gula strumpbyxor på <3 jag tycker jättemycket om dem. Trivs bra i dem , fast många skrattar åt dem.  Men nu ska jag koppla lite.
 Några bilder från idag:
 
Jossan<3


Jag läste hälsokunskap.


Skriver mer senare. Ciao ^

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-25 21:24:31

Jee dendä ena fota vi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela