Amanda

Shenareee

Publicerad 2008-09-21 14:49:05 i Dagbok,

Uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad! Jag har inget att göra , alla är borta någonstans och jag är uttråkad . Kom just från duschen efter att jag varit på en 1 timmes länk. På länken tappade jag bort mej , grattis jag! Skulle länka vid sandgroparna ovanför langansböle , vilket jag inte gjort på flera år , så jag sprang upp dit och länkade på en stund , när jag mittiallt märkte att jag inte kände igen mej hur jag än försökte . Så jag fortsatte att springa på och tänkte att kanske jag skulle pröva att svänga av ditåt för ditåt borde ju langansböle vara. Men som tur gjorde jag inte det för då skulla jag inte sitta här tror jag, skulle nämligen ha sprungit åt fel håll . Lokalsinnet på topp! Nåja, före länken steg jag upp 1 tiden , lite före och åt lite , annars skulle jag ha dött av hunger så. Och sedan bytte jag om och for ut.

Nu ska jag böra laga mat , måste bara vänta på att min bror kommer och hjälpa för jag orkar inte laga maten ensam. Jag funderar på att cykla in till stan och se på en fotbollsmatch efter att jag ätit så. Måste bara ringa Ewe först och se om hon joinar :) Och ja så måste jag tänja för annars är jag som en stolpe imorgon . Och det är inte bra för vi har skolfotbollsturnering i Pargas imorgon . Ahh skönt slipper hela skoldagen ! Men nu mat/tänjning. Tjolahopp!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela