Amanda

Rulla lotter när du e riktit glaaaa :D

Publicerad 2008-09-17 20:26:03 i Dagbok,

Idag har jag rullat lotter i ca 2 h ! gah , inte riktit min varithobby men det gick , har börjat med marknadsprojektet så.
Men Emma var nog ändå den som tappade närverna mest på rullandet.
Idag skulle jag också spela match , men när jag kom hem från skolan och lade mej i sängen för att titta på 2 and a half men kändes det som om mitt huvve skulla ha sprängts, BOOOM ..
Men jag bestämde mej för att iallafall fara och stöda mitt lag genom att fara och titta på matchen, som inte slutade så som jag hade hoppats. Nämligen slutade den med en stor förlust , 12-0 till Puiu som vi spelade mot . De är faktist ett väldigt bra lag!

Före matchen for jag och mamma för att köpa en plattång , eftersom att jag klämde sönder min gamla (A)
sådan köpte jag →
Riktigt bra är den nog, Braun Proffesional tror jag den heter.


Imorgon far jag runt 9 till skolan och börjar sälja lotter med Emma och Sarah , TJOHO!!!
längtar riktigt.

Och så måste jag ju visa resultat från plattången :
Plattat och klart ! den duger bra för mej.


Jaa , det var ungefär allt för mej .
och ja , så måste jag ju nämna , att i matchen idag så dömde domaren MÅNGA fel. inte bra!

Men nu ska jag välja vad jag ska ha på mej imorgon och sen börja gå till sängs!
Godnatt .


Mandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela