Amanda

muskeltrött :)

Publicerad 2008-09-30 20:52:34 i Allmänt,

muskeltrötthet känns bra , man märker iallafall då att man tränat ! Susku kom inte me, något problem kom i vägen så jag for ensam på Fatburning istället. Helt kul , tunga och långa muskelträningar men ingen pulshöjare precis. Jag köpte också ett månadskort dit som jag redan sade att jag skulle. Kändes väldigt bra att lägga in det i plånboken!
När jag kom hem duschade jag och kom hit, inget spec. Har nu surfat runt och läst olika bloggar. jeesjees, de e kul när man är nyfiken ;)


Ny cosmo ,kvällen räddad ;)


mitt nya fina kort i min fina plånbok . Kortet kostade 37€



Jag idag!
Styvfars skjorta
Mammas bälte
Byxor från Micmac
Och så hade jag mina fredperry tygskor till, från stadium

Man nu ska jag kolla lite Heist. Bra serie! Kolla den :) Tjenamoo.

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 14:02:01

Joo ja märkte de , de lugnt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela