Amanda

Marknad, Dag 2.

Publicerad 2008-09-20 21:58:53 i ,

Tyvärr kommer det inga bilder för vågade inte ha kameran med mej.

Dagen började med att jag vaknade 10, villa sova längre men det gick inte. Var ju ledig så.
Steg upp , tog en dusch , en lång dusch. Sen kom jag till datorn och satt här till kanske sisådär .. 12? Satt och chattade med Susku massa onödigt och kul. Sen åt jag , efter att jag funderat på det ca. 1 timme! satt här igen och funderade på dagens outfit till kanske 3 , klädde på mej och for sen till Susku. Vi cyklade till stan, till marknaden och gick och äta till kinastället. Namnamnam! Sen gick vi omkring och gjorde vad vi gjorde , vi var riktiga änglar ! Snart kom jossan o så hängde vi med henne och Ewe och Fia . kulkulkulkulkul , vi gick omkring och efter en stund gick vi därifrån och träffade massa mänskor som hade kul och så. Och sen efter en stund kom Robbe och massa andra dit , hängde mest med Jossan på kvällen , tack för allt <3 Vi gick omkring och så . Sen , så som jag och Susku hade bestämt i förväg gick vi iväg för att åka twister (en karusell) och shit vi var slöa och vi fick 2 extra varv , det var skitkul ! Sen gick vi tillbaka till alla mänskor och var sociala . Vid ett skede fick jag ett närvsammanbrott och blev arg/lessen och gaah , inte kul. Ni som vet, ni vet, inga fler behöv veta! Runt 12 tiden , lite före, träffades jag susku och jossan för att cykla hemåt. Jag och Susku hade våra cyklar vid min pappa och Jossan vid skolan , och sen cyklade vi hem . Susku cyklade hem i förväg för hon hade bråttom , jag och Jossan orkade inte hänga med , iallafall jag var skittrött så. Påvägen hem pratade jag och Jossan om allt från himmel till jord och jag grät hela vägen hem , vilket hon inte visste något om. Tycker om dej ! Var hemma kanske kvart över 12 , och hoppade direkt i sängen och somnade direkt huvudet föll mot dynan . SKÖNT!

Så det var ungefär vad min marknad gick ut på. Helt chill men inget speciellt :)

Mandy

Kommentarer

Postat av: böööba <3

Publicerad 2008-09-27 16:58:32

älskar dej <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela