Amanda

Marknad , Dag 1 .

Publicerad 2008-09-18 22:06:25 i ,

TJOOHOOO MARKNAD !
Idag for jag till stan , till marknaden så att jag var där 9 . så sålde jag emma och sarah våra lotter på ca. 3-4 h , och nerverna var helt slut efter det! efter det gick vi omrking och kollade , hände inte så mycket och det var KALLT ! bbbrrrrr..
Sen träffade jag jossan ewe fia lina och flera, vi gick omkring , samma sak igen , gick till skolan imellan och värmde oss och så. Idag var det egentligen inte så hemskt kul. Men imorgon får vi hoppas på mer happening!

Ja det var väl nästan allt i kort. Nu orkar jag inte skriva och ska bege mej av för att se på antingen L-word eller Two and a half men . sköönt att bara slappa nu läänge när jag inte har någon skola imorgon , GUD vad skönt ! så hejssvejs , skriver mer om marknaden senare !






Typiskt marknadsväder !















Köpa Brilloor














Vi hade ju typ kuligast ;>
















Samu var söt på matchen ! :>








De var typ de enda som var något att se . så nu går jag , heidå!



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela