Amanda

Kväll

Publicerad 2008-09-24 20:57:09 i Allmänt,

Åh skönt med kväll , snart och sova!
Var på träning just, eller lite mer än 1 h sen men ändå ^, Den gick inte bra för mej tyckte jag , orkade inte riktigt springa fullt. Har varit trött och haft huvudvärk hela dan så. Inte skönt alls! Men annars hade vi helt bra spel. Och vi slutade en halvtimme tidigare eftersom det blev så mörkt så fort. Jag tycker egentligen att det är rätt så skönt när det blir mörkt på kvällarna, trivs i mörknet :) Jag tycker det är så mycigt när man tänder ljus och så. Mina favoritljus just nu är mina Gant ljus. De är vita i små glasskålar, söta tycker jag. Har dem inte här hos pappa men när jag kommer till mamma så kommer det bild på dem ! Och sen är träden SÅÅ fina nu , när de är så färggranna och så. Ååh jag älskar  hösten . Och snart börjar det dra ihop sej till min födelsedag , 4 oktober, läängtaar! Och jag längtar till vintern massor! Hoppas det blir en bra vinter i år, orkar inte men bara regn och slask i år igen , det är jättejobbigt när man hela tiden är blöt om fötterna -.-' Och så man slipper och åka SNOWBOARD <3 Gud vad jag saknade det i vintras! hemskt när den var så varm och snölös.
Haha en kul grej när jag kom hem från träningen idag var att jag inte hade någon nyckel  så jag slapp inte in i trappuppgången (vi bor i höghus) för att klockan var så mycket att dörrarna hade låsts. Så jag fick bara lov att stå och kasta ekollon på pappas fönster. Stod där sådär en kvart och kastade, kände mej lite smådum när människor gick förbi och stirrade (A) Annars när jag kom in var tvättmaskinen på så jag kunde inte gå i duschen så jag satte mej och tänjde och såg på fantastic four, den värkade helt bra tyckte jag ! Skulle bara villa se hela. har den nog på min dator hos mamma men har inte orkat titta på den än. Men nu ska jag äta äppel och laga lite fler läxor . Godnatt

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela