Amanda

Kallt här!

Publicerad 2008-09-29 20:35:41 i Allmänt,

Det är kallt i Finland nu , usch det var bara 3+ grader när jag gick till bussen i morse. Nu är det säkert lika kallt om inte kallare!
I morse sov jag lite längre än tänkt , faktikst 1 hel timme, men hann endå. Är annars så trött på morgonen så. Men jag blev skitarg på mamma för att hon inte hade väckte mej tidigare. Det var ju faktiskt inte hennes fel men ibland kan man inte hålla sig, och jag hade ju just vaknat.
Efter att jag varit hos Robbe for jag till min träning kl. 7, och den hade börjat halv 7, vilket jag hade glömt. Och jag blev försenad, tjoho . Men ingen skada var skedd, de hade bara pratat om senaste matchen och värmt upp. Så jag värmde upp för mig själv och sen spelade vi.
Så just på Top model 9. Shit vad de är vackra allihop. Melrose skulle vara min favorit för hon blir så himla bra på foton men är en fullkomlig bitch. Vet inte riktigt vem minfavorit är nu, ingen står riktigt ut från de andra. Anchal är också jättevacker bara hon skulle träna upp sin kropp lite.
Och jag trodde det skulle komma Desperate houswives idag men nej, börjar först om någon vecka. Jag som riktigt hade längtat till det. Sjukt bra serie, man blir så inne i den . Åh, love it!
OJOJOJ vill ha UUUGGSS !! jag skulle villa ha ett par låga ljusa tror jag , så känns det nu iallafall :)
Och usch nej idag en rast hade Helena ställt sin kakao mugg på golvet, och jag såg mig inte för (man brukar ju inte ha sin kakao på golvet) och fällde den med min härliga fredperry väska :/ Den fick bruna remmar och brunt lite här och där , skulle ha blivit förstörd om den inte skulla ha blivit ren , vilken den är nu ! Tycker faktiskt massor om den väskan.


Idag på handaribetet i skolan sydde jag en söt necessär på sådär 5 minuter


Min RENA väska, luvluvluv!

Men nu tänkte jag hitta någon film att se på! Godnatt :)

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela