Amanda

Godmorgon.

Publicerad 2008-09-27 12:13:05 i Allmänt,

Skön morgon idag. Vaknade kanske 10 av att tvättmaskinen bullrade och somnade om, vaknade igen av samma orsak och somnade om , och igen av samma orsak och höll mej vaken tills den var klar och gick i duschen.Stod där en stund , sen klä på mej och sen träna magmuskler och kolla tv. Kom egentligen inget bra men blev fast där i alla fall. På samma gång jag såg på tv åt jag lite smått och gott. Sen såg jag lite till på tv och sen hit. Och varför denna morgon varit skön är för att jag är ENSAM HEMMA ! vet inte var någon annan är än pappas sambo som är i skogen . Tror inte min bror alls kom hem inatt så.
Men nu ska jag snart hitta på något och sen ska jag om en stund gå och se på EIF ettans match på centrumplanen. 


EIF

Adios!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela