Amanda

Fredag=partydag

Publicerad 2008-09-26 13:14:37 i Allmänt,

Förutom denhär fredagen , inget händer ju idag. Men kanske den slutar helt kul för det :) började 9 idag, skönt med en kort sovmorgon. Gick till skolan med Ewe som råkade gå förbi mitt hus när jag skulle gå till skolan, ÖDET! Första timmen hade jag modda provet jag skrev om igår. Det gick helt bra. Blir väl en 8 eller 9 tror jag. sen hade jag 3 timmar till tills klockan 1 , inget speciellt hände i skolan. När jag gick hem idag, gick med Emma, så stod jag och fotade mitt favoritträd ^, tycker det är fint. Så fick jag syn på 2 ursöta flickor med likadana rockar som jag också ville fota. När jag skulle göra det märkte de att jag fotade dem ( oj :$ ) och sen började de fråga mej massa frågor. Som t.ex. om jag alttid går samma skolväg. De var typiska flickor som gick på kanske 1-2 . hihi !



Typ sötast!



Mitt träd ^,

Men nu ska jag gå ut med Evelina och kanske Robbe , hejsvejs

Mandy

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-09-28 19:19:43

AAH DOM VAR SÅ SÖTA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela