Amanda

dädii .

Publicerad 2008-09-23 21:02:04 i Allmänt,




Gud , idag har jag varit trött HELA dagen. När jag steg upp var jag påväg att gå och sova igen och skippa skolan , men ångrade mej.
Skolan var ganska normal , hussa på morgonen . Lagade chokladmuffins och pizza, mums. Sen timmar, blev sjuk störd på en lärare, och sen gick vi och titta på pojkarnas fotbollsturnering men några lärare. De var duktiga och vann alla sina matcher , så de är nu påväg till åland och spela nästa omgång. GRR , vill också!
Efter skolan kom jag till pappa, sökte ett favoritarmband som jag tappat (inte ännu heller funnet.) och damsög rummet. Sen mat, färsk spagetti och maletköttsås , mums igen. Sen ut för att träffa Robbe, vi gick lite omkring och sen träffade vi Fia och hennec schäfer Zorro, stilig hund detdär! Så var vi med dem, sen for Robbe hem och han ersattes med Mimmi och Ewe. Vi satt och pratade och sen for jag och Mimmi till Mimmi och chilla och prata bara, helt skönt. 8 tiden ringde jag pappa och sade att han skulle komma efter mej så vi kunde fara efter mina saker till mamma . Packade 3 kassar + boll och hjälm. Hehe (A) och ska vara här sådär 5-6 dagar, great. När jag kom hem hit packade jag upp , åt och satte mej här. Inget speciellt. Trött som jag tidigare nämnde. Snart går jag och sova , SKÖÖNT.Borde ännu öva på några läxor men det får övas imorgon i något skede. Men nu och tvätta mej och sånt. Konstigt att jag är så jävla sömnig, klockan är bara 10. Men skönt att sova ut. Godnatt <3

( Inga bilder idag när jag är hos pappa och
 min kamera är inte installerad till denhär datorn och orkar inte heller.. Hehe
. )

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela