Amanda

Biokväll

Publicerad 2008-09-26 23:30:37 i Film,

När jag gick ut med Ewe gick vi nu omkring och funderade vad vi skulle göra ikväll , så när vi gick förbi ett par bioafficher tänkte vi att vi skulle gå på bio , efter som ekenäs stad är en totalt händelselös stad. Sen gick vi omkring i några butiker och sen till Café Madicken , jauu. Där åt vi glass och sen gick vi ner till parken nedanför mitt hus och tog lite höstbilder, fina var de! Sen kom Robbe och joinade oss , vi gick nu omkring och pratade lite.
Och efter en stund måste jag gå hem för jag hade träning. Helt vanlig träning förutom att jag var TRÖTT och hade sjuka benmuskler efter gårdagens Bodystep. Sen hem, duscha och på bio.
Bion hette Get smart! Eller på finska salainen agentti 86, en riktig skratt komedi/action film , speciellt när man är slö :) Det var jag, Ewe, Robbe och Makkan som var på bion. Jag och Ewe skrattade genom hela filmen och pojkarna bara satt där : öh? men lite kul hoppas jag de tyckte att filmen var.
Efter bion så måste vi ju bara gå och kolla läget i uncan , och det var lika tråkigt som vanligt, bara att det nu är en yngre generation där!
Ja och direkt när jag kom till uncan frågade Robbe om jag ville åka motorcykel/lättviktare/husqvarna ^, (vet inte riktigt namnet) och shitt vad det gick hårt. Riktigt kul var det. Sen stod vi nu där och diskuterade med diskuterande mänskor, (lät kul) och sen kom jag och Ewe hem hit för att kolla film , men min dator är sååå sloow att jag inte fick det att funka, skitdator! Så vi såg på tv istället, massa konstiga grejjer.


Filmen var en såkallad "slöfilm" , altså ska alla slöa personer se den! :D

Just for Ewe hem och nu sitter jag här och gäspar, så GODNATT!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela