Amanda

Tröttast!

Publicerad 2008-10-21 16:32:36 i Allmänt,

Jag lovar , jag är TRÖTTAST nu . Av alla i hela världen ,jag lovar. Har varit hela dagen..
Vaknade i morse och ville faktiskt INTE gå till skolan, kändes inte alls bra. Men steg nu upp i alla fall och fixade mej och åt. Till skolan , hussa, andra timmen skulle jag också ha hussa men hade innebandy träning istället , 9 PÅ MORGONEN. Trodde jag skulle dö, trött trött trött. Sen engelska och kemi . Sen 2 timmar innabandy till på jomppan. TRÖTT 3000! Och sen ännu historia , och efter det var jag så trött och hungrig att det kändes som om jag skulle falla ihop och skrumpna till ingenting. Var hemma lite före 4, åt och sitter nu här , tänkte kolla en film här just , bara jag skulle orka lägga på den ! så nu ska jag , som är trött , lägga mej i sängen just och försöka se på film , men jag somnar säkert :) Heis<3



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela