Amanda

Tjejkväll

Publicerad 2008-10-25 11:00:09 i Allmänt,

Som sagt, tjejkvällen var skitkul ! Kom just hem därifrån , var nämligen övernatt.
Vi åt , skrattade, åt och pratade , angstade ,åt och sminkade oss/ansiktsmasker . Haha skitkul var det. Tack för en härlig kväll flickor <3
Runt 12 tiden var alla trötta och typ somnade. Sen vaknade vi , 3 tjejer for hem och jag , Jossan , Lina och Susku fixade lite till , okej jag fixade inte så mycket för jag var yrvaken (A) Suskus föräldrar kom också hem nångång 1 tiden. Sen gick vi till Suskus rum , bäddade och lade oss ner och pratade och så. Och sen... ZzzZzZz.. !
 
Har sovit oroligt för jag orkade inte fixa något ordentilgt täcke och Suskus katt Frida skrapade på dörren säkert en time inatt. Lite irriterande var det ju nog! Jag for därifrån när alla andra just hade vaknat för jag ska på fotbolls junioravslutning om någon timme. Borde kanske fixa mej och klä på mej - men det är jobbigt. Efter avslutningen ska vi spela en match mot pojkarna i vår ålder , lagen mixas och sen ska vi till Harolds och äta pizza, MUMS !

Men nu ska jag skärpa mej och klä på mej ! Heejdå .


Mandy

Kommentarer

Postat av: bia

Publicerad 2008-10-25 15:21:56

Sällan äter på tjejkväll :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela