Amanda

Tänk om..

Publicerad 2008-10-26 16:05:26 i Allmänt,

Tänk om man sku vara rik , tänk så konstigt allt sku vara ,man sku kunna göra nästan precis vad som helst utan att måsta planera framåt så att pengarna skulle räcka sen ännu .
Som till exemple Britney Spears. Fick höra att hon använder 15000 kronor i veckan på sin tränare. Sjukt tycker jag! Jag använder lixom högst 40 € i månaden . Och det är redan mycket!
Och tänk shoppingen , man skulle kunna gå in i vilken märkesbutik som helst och plocka på sej vad man vill och bara köpa och gå ut. Om jag ska köpa märkeskläder (vilket jag sällan gör) måste jag fundera länge i förväg.

Men  nu har jag och Susku tänkt bli rika :) okej kanske inte sådär Britney Spears rik , men rika ungdomar! Hih.


Är man lika rik som Britney , varför klär man sej såhär då? Hmm..


Mandy

Kommentarer

Postat av: Susku

Publicerad 2008-10-26 20:57:50

JEA BEIB;)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela