Amanda

Svårt

Publicerad 2008-10-16 09:28:26 i Allmänt,

Det kan vara så jävla svårt när man vet att något som varit så bra, nästan perfekt, kommer att ta slut. Det är så jävla jobbigt för mig nu , får inget gjort och sitter bara i min egen lilla värld och tänker. Jag borde städa , fixa mej och äta men jag bara sitter och tänker.

Idag har vi dagsverktet. Ska städa huset så sen är jag ledig. Och sen höstlov fredag och måndag, det behövs faktiskt just nu för mej.

Har inte lust att göra något heller, ska till Åbo och shoppa idag men jag känner inte för det, och då är något fel !

Vill att alls ska bli som förut!

Mandy

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2008-10-16 22:06:50

Du är så söt! Det blir bra, trust me.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela