Amanda

Stressiit , stress-stressiit

Publicerad 2008-10-23 20:31:15 i Allmänt,

Lite Mange Schmidt känsla? ;)

Ja, stressig dag. Slutade 2 ,halv 3 hade jag frissa tid. När jag kom hem till pappa , direkt till mamma efter kläder och sånt. Kom hem , till kinarestaurangen här och köpte takeaway , åt ,gjorde matta läxan (2 kapitel, HJÄLP) , sprang till bussen på ca. 4 minuter. Till langansböle på någon skriba grej. Var där några timmar och ritar nu djur till mitt artkunskapshäfte. Hade 22 när jag började för ca. en timme sen och har nu 13 kvar, so better keep painting -.- .

Ja , jag var ju till frissan idag. Jag sade att hon skulle toppa mitt hår och klippa det sådär 3-4 cm, men det blev närmare 10 :S känns det som i alla fall. Lite kort är det nog, och nu ser det hemskt ut, så som alttid efter att frissan fixat det, när de inte vet hur man vill ha det . Så har gått med håret fast hela dagen. Men hoppas det växer ut fort igen.

Skulle egentligen på volley träning idag, men hann inte , jag måste äta och laga läxor. Mums , CHINAFOOD<3 Åt friterad kyckling och ris, bäst ! Oj oj vad jag njöt . Men inte tänka på det nu för då blir jag bara hungrig!

Och plötsligt blev klockan 10 över 5 , bussen gick kvart över, så lite springning efter maten var ju skönt . Och i langansböle (gläntan) var det lugnt och skönt , inget speciellt , bara lite stress över läxorna .. Men hoppas jag hinner få det klart . Hinner lite imorgon på timmen ännu . Men ja ,kanske det kommer ett inlägg idag ännu , får se hur jag hinner. Byee <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2008-10-23 20:42:14

har int fått den me ännu ;)! MAMMA E BEST:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela