Amanda

Sömntutor.

Publicerad 2008-10-22 19:18:09 i Film,

Jag och Susku skulle ju kolla film . Först skulle vi kolla Black sheep men den var inge bra , bara snuskigoch rå. Sen skulle vi prova på Sweeney Todd men vi märkte att den var en musikal så vi orkade inte med den heller. Sen blev det nu bara att se på The big bang theory. Men vi båda var urtrötta efter all innebandy, så oj , vi somnade och sov i lite mer än 1½ timme tror jag. Men skönt var det ! Vi blev väckta lite före 8 av mamma, så åt jag och sen efter en stund for Susku hem. Shit vad det kan vara skönt att sova ibland. Och nu känner jag mig fräch av att ha ätit godis, chips och pizza idag. Nammm... Men imorgon träning igen då . Volley men hinner inte till sport10 . Skulle ju vara skönt . Men kanske jag tar en snabb träning på fredag.

Men nu borde jag packa , fråga runt om vi har läxor , tömma diskmaskinen och fundera över vissa saker. Adiõs .


Funniest show ever?

Mandy

Kommentarer

Postat av: bia

Publicerad 2008-10-22 19:29:07

Hah.. shopping freak ;) Du har no cäsh ,, d e sjöönt att sova på dagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela