Amanda

sleepy.

Publicerad 2008-10-13 17:23:48 i Grejjer,

So tired, so so tired! skola 8-2 , hade finska prov och det gick helt bra antar jag . Hade också handarbete så fortsatte jobba på min oversize t-shirt men kom inte långt efter som jag skulle använda en symaskin som hela tiden var upptagen -.- men det var helt skönt att bara sitta och chilla!
Efter skolan hade jag innebandy träning i 2 h. TUNGT! Vi spelade mot pojkarna eftersom att någon hade roddat så våra träningsrider var på samma gång -.- . Nåja , men det gick helt ok tyckte jag. Jag själv hade helt kul , hårda närkamper mot Jontte och jag vann , L som i LOSER! Han då :)

Efter det kom jag hem  , duschade snabbt fasst jag velat duscha en evighet men skulle med Robbe till Gigantti för att köpa en hårddisk men jag hade sådär 5 € för lite så det blev inte av idag. Sen körde han hem mig, åt just kalops och sitter nu här och nördar mej. Jag skulle egentligen fara till Robbe idag ännu men jag ORKAR INTE! Tråkigt väder och är som jag sa, trött!
Men han kommer antagligen hit om en stund, så kollar vi säkert någon film och sen ska jag se om jag orkar dra iväg mej till träning , beror på hur utvilad jag är sen, för om det är så här blir det nog inte av! Men jag ser .


En grej jag skulle behöva är en ny innebandyklubba. Några snygga :

Från stadium, den blåa är min favorit !

Annat nödvändigt från stadium :
 
Till träning och vardag , Fredperry skorna var jag riktigt på gränsen till att köpa men då hade jag redan kärat ner mig i mina läder converse skor så .

Allt för mej just nu :) bye <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela