Amanda

Sent hemma.

Publicerad 2008-10-02 19:11:46 i Dagbok,

Åh kom hem idag först för ca. 1 h sen . Och for i morse lite före 8. Jobbigt. Men skönt att vara hemma iallafall.
Skolan var helt vanlig . Fick ett prov, kemi vilket jag fick 10- i . Slutade 2 och gick med Jossan och Tavga till en matbutik och sen till en snabbmatsplats. Där köpte de båda andra mat , men jag inget. Hade inte så mycket pengar med mej. Sen gick vi till skolan och kvart före 4 hade vi volleyboll träning. Det var första träningen och vi var hela 4 där. Hoppas vi i alla fall får ihop ett lag till turneringen. Efter den träningen for jag och mamma och handlade mat till morgondagen :) vi köpte lite smått och gott. Och kl. 6 for vi på en gympa till sport10 för omväxlingen. Träningen hetter mage&rumpa. Helt skönt men tungt , imorgon har jag sjuk kropp igen. JEE. Kom just hem , har duschat och nu borde jag äta.

OBS! för alla som var påväg till Cassus fest i hagalund, det är ingen fest pga. vattenläckage.

Har inte mer att säga , baai!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela