Amanda

P.S. I love you

Publicerad 2008-10-05 19:33:30 i Film,

Så bra mysfilm. Åh den är bara för härlig! Jag grät igenom ungefär hela filmen. Speciellt när jag har haft en emotional dag hela dagen. Jag fick filmen av Jossan till födelsedagspresent och såg den med henne idag. Vi båda låg och grät som små barn. Det var skönt att se den, vet inte riktigt varför , fick gråta ut ordentligt iallafall.
Filmen handlar om en kvinna som förlorat sin man. Han fick hjärntumör , och filmen utspelar sig på hur hon kommer över honom. En av mina favoritfilmer just nu!

Idag har jag annars för första gången provkört mina nya baggy jeans, de är ursköna! Mycket skönare än spända jeans !


Höstmörkermys:

Kakao!


P.S. I love you , <3


Baggy jeans . (:

  
Ljus.

Hihi, mys på alla fina människor :)

Mandy

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-05 20:00:32

varifrån är jeansen? :)) fin blogg

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-05 22:23:38

Från GinaTricot :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela