Amanda

Planer

Publicerad 2008-10-01 21:36:01 i Allmänt,

Som jag nämnt i tidigare inlägg så FYLLER JAG ÅR DENHÄR VECKAN , vilket jag är jätte excited över. YAY.
På fredag ska jag ha tjejkväll här hemma och fira mej och på lördag har Cassu fest. partii partii! Som tur vet jag redan vad jag ska ha på mej , har lånat en tunika av Ewe , den är grå och vit och är fin. Till den har jag troligen svarta leggings och smycken förstås! Ser fram emot dethär veckoslutet massvis , kommer vara skitkul! Kommer senare in bilder på min partyoutfit ;)

Dagens outfit :

Skor - Fredperry
Jeans - Micmac
Tröja - Topshop
Topp - Lindex
Halsduk - Julklapp
Armband - Lindex
Telefon - Sony Ericsson w800i tror jag ^,

Godnatt<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela