Amanda

Ojojoj

Publicerad 2008-10-20 16:54:15 i Dagbok,

Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan er, Jossan o Susku . Ni är nu de 2 som får min vardag att vara rolig. Som t.ex. igår ! Hur roligt som helst!! Och Kimii förståss , han är också kul . http://www.youtube.com/watch?v=Ff_n85DVPVE&feature=related KIMIKIMIKIMIKIMIKIMI :D Hihi , Fantastic 3... some ;) INSIDE! Men iallafall , tack för att ni finns hanibanis<3

Idag vaknade jag 11 tiden , satt vid datorn och chattade med Tommi om massa konstigt . Sen åt jag, satt vid datorn lite till. Bytte om och for till Jossan för att sen bli inkörd till innebandyträning som började kl. 2 . Ojoj, innebandy är nog en skitkul sport , speciellt när man spelar mot pojkarna fö de är inte så klena så man kan tackla lite ! Ida hade vi skitfint spel i vissa tillfällen , i början i alla fall. Sen blev vi lite trötta och slöa . Och våldsamma! Hih (A)

Kom just hem , duschade , lagade mat, (fiskpinnar som jag brände :( ) och ska just byta om för att fara på träning igen . Sport10s Bodycombat, har inte varit där på länge så det blir skitskönt. Och sen också att få ut sin ilska , aaah. Kommer slå FULLT ! Tur att de finns såna saker som just Bodycombat och boxningssäckar , annars skulle någon vara nerhackad alltid då och då :) nånej , kanske inte!

En sak jag smakat på idag är en av de äckligaste sakerna ever ! :S Fiskpinnar som är råa på insidan , UJJJJ ! höll på att spy, påriktigt. Men nu ska jag byta om , byee !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela