Amanda

Normal

Publicerad 2008-10-27 17:23:02 i Allmänt,

Inget speciellt idag, skola, dans och hem . Suttit vid datorn och chattat och ska snart äta . Sen ska jag träffa Robbe en stund och sen hem till måndags TVn , Topmodel och Desperate houswives. Tjoho !  Har just lagat mat: kokat ris och stekt gris , hoppas det är gott ! Pappa och bror kommer snart hem och då ska det ätas , mums :)

Ett mål i mitt liv är att lära mej ordentlig booty shake . På dansen idag diskuterade vi hur coolt det skulle vara att kunna shaka sådär riktigt ordentligt . Skulle jag se någon som kan det så skulle jag bara : WOW !
Kolla nu , urcoolt:


Haha nu värkar det säkert som om jag skulle sitta och titta på sånthär 24/7 , men jag lyssnade på Beenie man och sen for jag bara vidare! Hihi .

Men nu mat >

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela