Amanda

Mammaa <3

Publicerad 2008-10-14 20:39:33 i Allmänt,

Hos min kära mor nu ! kom hir för ca. 1 h sen . Har nu packat upp , duschat och fått lite grejjer av mamma. Hon har varit till danmnark så jag fick 2 toppar/fodralklänningar , 1 chanel kajal och en  påse djungelvrål ! mums, har säkert ätit halva påsen redan.

Idag slutade jag 3 , hade orientering i gymppan och usch , tycker inte alls om det. Iallafall inte skolans, har inte provat på riktig orientering så. Men det gick helt bra så det var inte så farligt :)

Efter skolan gick jag hem och tömde min väska och gick sedan till Gigantti ! Där köpte jag min finfinfina hårdskiva och sen gick jag upp till Seppälä och köpte ett bälte och ett par trosor och ett hårspänne .

Sen hem , kollade lite film och åt, sen till sjuornas kväll och kolla men det var tråkigt så gick hem -> träning och sen hit :) ahh, skönt att vara hemma och ta det lugnt. Men nu har min bror glömt sin elsladd till datorn hos pappa så han vill ha min så fort som möjligt, men jag kan nog sitta här en stund än för jag sade 20 minuter . hihi! Gud vad djungelvrål är gott.

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela