Amanda

Mamamamaa

Publicerad 2008-10-28 20:31:40 i Allmänt,

Träningen va jees , tung men skön känsla nu efter!
Kom just till mamma , hon visade vad hon köpte i Rom . Jag fick en väska , hihi. Den är ganska bling men cool . Kommer in bild på den senare. Hon hade köpt 2 väskor själv som jag kommer att låna , hihi. Och några halsdukar som jag också kommer att låna. Wihu !

Annat jag gjort efter träningen, hmm . Burit ner alla mina 100 väskor från pappa . Tappat min hörlur plupp , så nu funkar inte ena , braMandy! , Kopplat Axos gamla högtalare som är bättre än mina, han vet inte att jag har tagit dem (6) Haha, evil !

För övrigt borde jag packa upp , men det är typ det tråkigaste jag vet, hatar det, påriktigt!

En kompis till mej ska nu lära sej dansa genom att kolla youtube videon , lycka till dude ! Boys who dance<3
Här är såndär tutorial video:


Jeesjees , men nu ska jag duscha .

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela