Amanda

Lördag.

Publicerad 2008-10-18 11:53:06 i Allmänt,

Dethär senaste dygnet har varit speciellt . Har gjort så mycket olika saker . Var bla till Helsingfors igår och shoppade en topp och en tröja . Skulle egentligen inte shoppa något utan skulle bara fara med som sällskap.

Annars har det bara varit konstigt. Och svårt. Och roligt. Och inte så roligt. Och oroligt. Och allt möjligt .

Usch har en hemsk känsla nu. Jag vet inte något och jag vet inte vad jag ska göra och är trött efter en kort natt. Inget känns bra. Det skulle kunna vara 1 år sen. Då var allt bättre känns det som nu. Okej , allt känns bättre än nu nästan..

På torsdag var jag också och shoppa till Åbo ju. Köpte 2 t-skjortor, 1 par skor, 1 väska , 1 par leggings, strumpor.
Har shoppat mycket dehär veckan!
Orkar inte skriva mer , har egentligen ingen lust att skriva alls. HejheJ!

Ps. I love you!

Mandy

Kommentarer

Postat av: Caisa

Publicerad 2008-10-18 12:47:24

svar: nämen TACK så jätte mycket! :D Vad glad jag blir :) Ha en super dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela