Amanda

Kvällen

Publicerad 2008-10-25 23:57:16 i Film,

Denhär kvällen ,efter att jag var till Harolds, gick jag till uncan med Jesse och såna. Där satt jag och ugglade , halft sov i ca 45 minuter och gick sen till Vici , var jag tillbringade typ resten av kvällen. Där åt vi chips , spelade något spel och såg en film , Little miss sunshine. Skitsöt film , och mysig. Rekommenderas för flickiga myskvällar :)


Sen gick jag , Susku , Jossan och Vici ut på stan en stund och kollade läget. Hände inget som vanligt -.- Alla bara satt och endel körde mopo. Yay, Ekenäs.. Kom hem för en stund sen och har nu suttit här , inget speciellt men helt skön kväll ! Myskvällar behövs ibland :) Men nu borde jag gå och läsa lite bok , ska ha en 300 sidors bok klar om sådär 2 veckor, och jag läser inte ofta . Så måste tvinga mej till det nu . Godnatt<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela