Amanda

Klockan 13.53

Publicerad 2008-10-24 13:00:42 i Allmänt,

Har just kommit hem från skolan och efter att jag var ut och gå en sväng med Robbe. Skolan slutade kl.1 , sen träffade jag Robbe och vi gick omkring och talade.

Idag vaknade jag första gången 5 , kollade klockan och konstaterade att jag fick sova ännu 2 h, vaknade efter 2 h , altså lite före 7 , och konstaterade att jag börjar först 9 så fick sova en timme till. Så var faktiskt för en gångs skull glad på morgonen, händer inte ofta ! Men gladhet gör att man blir långsam? Iallfall startade jag hemifrån 2-3 före 9 och vi började 9 , så lite brått blev det. Men jag hann nästan , ingen större skada skedd . Annars har min dag varit ganska normal , förutom att jag varit underligt glad! Fick också komme hem hit under en timme eftersom jag glömt ett häfte hemma, bra Mandy!

Och idag senare tror jag att jag ska söka mej ut på stan och leta efter något smått till Susku , hon har tjejkväll i dag så vill gärna ge något ! Har någon något tips vad man kan ge?
 Annars drar jag mig väl till sport10 på en 45 min träning , skönt att träna av sej och sen till Susku och äta massa skit! Mums :) 7 tiden far jag till Susku , hoppas pappa kör mej , annars flyger jag!

Men nu ska jag göra något nödvändigt, kanske äta. I like food!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela