Amanda

Intehemmadag.

Publicerad 2008-10-06 22:00:41 i Allmänt,

Har inte nästan skrivit något idag för jag kom hem först kl. 8 ikväll, såg på topmodel och perfekta kvinnor !

Slutade 2 idag, gick med Tavga för att äta, sen dans . Vi dansade till my rep och ching a ling ! Börjar gå riktigt bra. Efter det for jag till Robbe, vi chillade bara , kollade en film och jag somnade när han åt ^, 6 tiden for han på match , så jag gick hem , bytte om och for på träning till sport10 ! Bodycombat som var urskönt, fick ut all min anger ;) åh, och det var tungt och bra ! Ja , och efter det TV-time. Susku var här och se Desperate houswives , kulkul . Och så fick jag födelsedagspresent av henne , en SKITFIN marimekko handduk , rosa randig , TJOHO. Me like ;) Och sen pratade vi lite om hennes kryssning och annat. Och GHAD jag vill bort från lilla ekenäs och träffa nya människor ! ÅH. Vi bestämde oss för att fara till Sverige nästa sommar och vara där minst en vecka och bara shoppa , festa och chilla ! Vi hade nog planerat det tidigare men nu har vi typ bestämt oss .

Men nu är klockan 11 här i Finland, så borde gå och sova , börjar 8 -.- Godnatt<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela