Amanda

Holaa!

Publicerad 2008-10-08 17:38:29 i Allmänt,

Spanska provet gick bra , det var skitlätt ! Det gick på 1 timme och sen hade jag hååål.  Vad skönt , satte bara i sofforna i skolan och drack kakao , mums :) Annars har jag bara haft läsämnen idag, och väskan vägde ca. 2 ton! åh. Och sen hade jag ännu 2 böcker och 2 häften som hade blivit kvar från igår EXTRA. Så min rygg dog.

Var hemma lite före 4 , åt , läste lite bok för att få tiden att gå och sen for jag till Emmas pappas arbetsplats för att plocka skräp så vi fick lite pengar till klasskassan . Det var riktigt kul faktiskt, inte så tråkigt som det låter. Och på klassresa far vi troligtvis till Göteborg, shitt vad det blir kul isåfall ;) paarteey!

Kom just hem efter 45 minuters skräpplockande och funderar nu på att fara till stan. Orkar inte sitta inne för det är SÅ fint höstväder . Skulle vilja träna lite idag också så! Borde också packa , för jag ska till pappa imorgon . Men det är urtråkigt att packa.
 
En bra låt jag hittade just  : Pachanga - Loco , jee ;) . Men nu far jag , sheelo ! <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela