Amanda

hmja

Publicerad 2008-10-19 18:51:52 i Allmänt,

Jag har funderat nu , att allt verkar gå dåligt för alla om man ser i förhållanden. I alla fall här i ekenäs. Människor är otrogna , bråkar, sviker och är annars bara elaka. Så altså är måånga människor ledsna nu..

Men ja, igår var jag bara hemma på dagen. Skrev i min dagbok som jag inte skrivit i på över ett halft år,  så det var helt kul. Sen var jag på en vigsel till Karis kyrka , måste eftersom jag ska bli konfirmerad. Sen hem , fixade mej , tog god tid på mej och sen for jag till Susku . Jossan var också där så vi pratade och var på datorn. Lite över 8 startade vi och for till Sara.
TJEJKVÄLL!
Vi hade jättekul. Vi skrattade som bara vad, dansade och fortsatte skratta och pratade flicksaker. Borde göras om!

Idag har jag varit arg. Finns flera orsaker.. Och så har jag sett P.S. I love you igen med Jossan och Susku :)

Men nu ska jag se på tv. Project Runway :) Bye.

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela