Amanda

Hemskt!

Publicerad 2008-10-13 17:33:10 i Allmänt,

Det jag tycker är en av de hemskaste sakerna som skulle kunna hända en människa är att dens mamma/pappa/barn skulle ta livet av sig. Jag tycker det skulle vara så hemskt och jag har stort medlidande till alla som förlorat en person som varit nära på det viset. Skulle det hända mig skulle jag automatiskt känna att det skulle vara mitt fel, fastän det absolut inte skulle vara det. Och det skulle ju ta kål på en i längden om man inte skulle ha någon som stöder en eller om man inte håller sig stark. I sådana tillfällen är vänner och familj det viktigaste man har, för blir man ensam då skulle man antagligen bli riktigt deprimerad. Usch, självmord är faktiskt en hemsk sak , hoppas det inte skulle hända någon!

Finland är ett av de landen i världen som har största procenten av människor som tagit självmord, hemskt tycker jag!

Jag kände bara att jag måste kommentera något om saken!
R.I.P.

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-13 18:11:43

r.i.p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela