Amanda

Hate that I love you.

Publicerad 2008-10-15 20:37:51 i Allmänt,

En hemsk känsla är när man inte kan lite på någon man älskar och inte kan tro på vad de säger. Sådan känsla har jag nu. Jag vet inte vad jag ska tro och vill inte tänka på saken med det kommer upp i mitt huvud hela tiden. Hatar det! Och sen vet man inte vem man ska tro på , man vill ju kunna tro på alla. Och nu skulle jag inte orka tänka, skulle bara villa sova och sen vakna och veta att detta var en dröm. Orkar inte med problem. Det tar så mycket på energin. Och hela tiden har jag gråten i halsen nu. Jag skulle nu vilja vara helt känslolös och skita i dethär och gå vidare, men det går inte. Allt har varit på bra, men nu är det inte så mer, kommer säkert aldrig bli så igen , men jag slutar inte hoppas, och därför kan jag inte gå vidare. Och jag tycker om dej för mycket<3 Men jag vill inte! Vill bara glömma dej nu.




Blandade känslor.


 Låten för idag är Chris Daugtry - Home . Fin låt ! Hans röst är så fin , älskar halft hesa röster .

Mandy

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2008-10-15 20:47:39

Fick tårar i ögonen när ja läste dedär. ja tror ja känner igen mej. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela