Amanda

God morgon

Publicerad 2008-10-26 13:52:11 i Allmänt,

Kanske inte riktigt morgon längre men . Vaknade typ halv 2 vintertid, vilket jag inte visste om , men så var klockan bara halv 1 egentligen. Okej inte så bara men jag vakade till typ halv 3 igår kväll här vid datorn, blev totalt fastklistrad vid chattning! Nåja , men när jag vaknade steg jag upp, duschade , och skulle laga morgonmål . Jag och min styvmor lagade hamburgare med stekt ägg! Skitgott. Hembakat bröd med hemlagade biffar. Gott och så mättande ! När jag skulle sätta mej vid bordet hittade jag ett kort på min tallrik och det visade sig vara min namnsdag idag ! 20 € , tack Christel och pappa . :) Och nu sitter jag här , chattar med Dani och borde kolla när träningen är idag . Kanske jag hittar på något annat än dethär. Men nu ska jag vara aktiv. Hejssvejs !



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela