Amanda

FOOD

Publicerad 2008-10-28 14:39:45 i Allmänt,

Oh, I love food !
Skolan idag var rätt vanlig, hussa på morgonen , lagade pita bröd med Denna, vi hade skitkul med Allo ! Sen engelska , vi kollade Crocodile Dundee , och sedan kemi, koncentrerat räknande och tänkande. Sen gymnastik 2 h , aerobic. Det var helt kul. Endel moves var lite skrattretande men kul ! Efter det skulle vi egentligen ha en timme historia men vi behövde inte gå på den , skönt. Så jag traskade hem och duschade. I duschen planerade jag dagens mat , och vad jag ska göra. När jag var klar klädde jag snabbt på mej och gick till butiken och köpte GOOD mat! Köpte bla. majs och grynost. Mums, det åt jag när jag läste till prov för en stund sen; hissa. Tråkigt!!! Sen höll jag på och somna, så jag tänkte att jag skulle packa mina saker ( ska till mamma idag ) och sen sova en stund . Efter packandet var jag pigg igen så ingen sovning behövdes! Så jag satte mig här .

Senare idag ska jag laga pitabröd ( igen ) med kycklingfyllning , till mej och min bror . Pappa for till landet och jag måste äta mer före min träning på sport10, annars dör jag! Och efter träningen ska jag till mammaa <3 . Hon den skiten har varit i Rom och är säkert brunare nu igen och har säkert shoppat ... Vill också!!

Hihi det var något smart jag hade tänkt skriva hit men nu är jag helt klart inte lika smart mer! Nånej, nu blev jag slö, så bäst jag slutar skriva då ! Ha en skön dag .

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela