Amanda

Födelsedaaag !

Publicerad 2008-10-05 11:52:36 i ,

Min efterlängtade födelsedag var inte den bästa.

På morgonen/dagen hade jag kul. Jag , Jossan och hennes mamma var till helsingfors och shoppade ! Skitkul var det. Vi gick omkring i butiker från 11 till 4 . KUL! Jag köpte ett par läder Converse skor, ett par baggy jeans ( 5€) och en eyeliner! Inte så mycket men. Sökte efter en väst men hittade ingen som jag fastnade vid så det fick vara!

Jag var hemma ungefär halv 6. Åt snabbt och bytte om, min brors kompisar sjöng för mej och det var ganska roligt. Och sen cyklade jag till stan, till en korg som heter Grillen, och där var det världens minsta schlagerfestival!
Det är som en helt vanlig schlagerfestival men att det är lokala människor som sjunger. Hangö , Karis och Ekenäs har alla en liten deltävling och sen de 3 som får mest med röster kommer med till finalen, som brukar va på No. 1 i Ekenäs. Och igår var det då första deltävlingen i Ekenäs och alla som var med var jätteduktiga! De som kom vidara var 3. Sarah Grönroos men Nothing else matters 2. Linn Gammals med I want you to want me och 1. Duktiga Tika som sjöng en bra låt , men kommer inte ihåg namnet. Grattis till er <3

Efter det hände det INGET. Skittråkigt hela kvällen.. Orkar inte ens skriva om det.


Love my nem shoes <3


Det var någon sorts marknad på Kamppis torg i Helsingfors. Den här maskinen var bara för hemsk !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela