Amanda

Finally!

Publicerad 2008-10-12 21:03:42 i Allmänt,

Jag har kommit in på bloggen men att skriva har inte fungerat. Frustrerande.

Så finally kan jag skriva ;)

På fredag var jag bara i ekenäs här med Ewe och Dani, på dagen var jag och tränade Bodycombat med Vici, riktigt kul.
Men kvällen ja . Vi gick omkring och talade, hittade några andra tjejer, talade mer. Sen for de flesta hem, utom jag och Ewe. Och Fia kom till stan så vi gick lite omkring . Sen hittade vi en Axel som var pratglad för 5 ( undrar  varför x) ) så vi hängde med honom , riktigt kul. Och runt 12 gick  vi hem och jag somnade som en stock!

Lördag morgon for vi till lande, vi städade hos farmor och jag fick 50 € för både min födelsedag och städandet.
Sen ner till vår stuga och var på datorn och se på tv och sånt . Idag har jag sovit , läst finska , packat mina grejer , kommit hem , sett 1½ film och ätit. Kulkul . så har mitt veckoslut varit, ointressant. Men ändå har jag hunnit fota lite men det kommer in imorgon eller tisdag tror jag. Nu ska jag se filmen till slut, byye<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela