Amanda

Dålig uppdatering.

Publicerad 2008-10-30 22:18:04 i Allmänt,

Sorrysorrysorry , har inte hunnit idag alls, har varit hemma på dagen sådär 45 minuter, och det gick ut på dusch och fixning inför disco.
Skolan var helt vanlig, hade hissa och hälsokunskapsprov . helt ok gick det väl . Efter skolan satte jag mig i skolans soffor sådär 1-2 timmar och läste till morgondagens biologi prov -. Kvart före 4 hade vi volley träning med skollaget. Några pojkar från gymnasiet joinade också för vi var så några. Helt bra gick det , vi var bara 3 av flickorna på träning och 3 pojkar så det blev lite mindre lag men bra gick det ! Wei. Efter det hem , snabb dusch , bestämma kläder och sen på DISCO ;)
Haha , det var disco i ekenäs finska skola idag , haha däänsdääns. Har inte varit på disco på sådär 3-4 år! Så gamla minnen kom upp . Nåå , vi dansade i sådär 3-4 timmar så benen är nu sjuka , hih. Kom hem 10 tiden ,läste på prov och lagade mat. Ris och stekt ägg, konstig kombination för att vi hade inte egentligen någon mat hemma ..

Haha, en funny grej med Jossan idag före volleyn var att vi dansade i bara trosor i skolans allmänna rum. Haha , tror inte att alla gjort det inte ;D Haha, wehadfun babe <3 Tack för att du är kul!

Men nu borde jag sova om jag alls ska orka upp imorgon , och mina ben behöver absolut vila! Usch , sjuka är de ! De kommer imorgon någon bild från discot , telefonkamera så inte så bra kvalitet, men något iallafall. (orkar inte nu ^^, ) Godnatt alla sötisar<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela