Amanda

Blåst

Publicerad 2008-10-22 15:26:22 i Allmänt,

Gud vad det blåser , höll på att blåsa bort när jag steg utanför huset i morse med mina enorma innebandyväska påväg till bussen! Allvarligt, höll på att falla.
  Ja , som sagt hade jag en innebandy väska , altså måste jag ha gjort något med innebandy idag, jo TURNERING :D! Jag for till skolan till 8 och låg där i en soffa i knappt 40 minuter, och där imellan var jag via spanskan för att få mitt prov, 10, JEE! Men det var lätt.
8.40 startade vi men buss mot Dragsfjärd/Dalsbruk , någondera . Vi åt och sov och sånt i bussen ,skönt. Vi var framme 11 tiden. Då bytte vi om i ett minimalt omklädningsrum , 12 flickor med storstora kassar i ett omklädningsrum på kanske 6 kvadratmeter , mysigt. Sen kollade vi matchen mellan Kimito ( KSF) och Dalsbruk/Dragsfjärd.
Matchen slutade 4-1 till Dragsfjärd :P
Sen var det vår tur att spela. Vi spelade mot Kimito, och först fick de ett mål , och förstås ble vi då ledsna. Sen sköt Jossan int ett mål , och sen efter en stund tror jag Jenny gjorde ett. Och matchen slutade 2-1 till oss.
Ungefär halv 12 hade vi vår nästa match mot Dragsfjärd. Hård match! Först gjorde de 2 mål , sen var Sara tror jag det var ,och skjöt ett mål på dem . Och efter en stund blev de 2 mål till för deras del. Så den matchen slutade 4-1 till Dragsfjärd.
Men vi spelade rätt så bra tycker jag , då man tänker på att vi inte har tränat så mycket. Kom hem för en stund sen efter att ha varit med Susku på stan från lite före 2 till halv 4. Vi gick efter hennes borttappade plånbok, betalade hennes frissa, beställde frissa tid till mej , försökte söka jobb och satt och väntade på bussen i 40 minuter för vi årkade inte gå med våra väskor. Inga jobb fick vi , men vi ska nu fylla i blanketter till S-market om vi kanske skulle kunna få jobb. Det ser vi sen :) Vi åt godis och chips på busstationen , mums .
Jaa, altså frissa imorgon , har ingen aning om hur jag ska klippa mej , men antagling blir det bara att toppa håret .

Jebaa, men nu kom Susku så nu ska vi kolla någon film , baaaj ! <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-10-22 16:13:14

jaa,a visst va de =) man Måst va lite fääshön FÖR att ha Fääshön blogg ;) Kiddin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela