Amanda

Aktiv.

Publicerad 2008-10-31 14:15:27 i Allmänt,

Känner mej helt sjukt aktiv, har just städat hela huset och nu känns det rent och skönt ! Och före det en hel skoldag, eller den var bara 4 timmar , men ändå! Och jag vaknade faktiskt av mej själv i morse :O ingen väckarklocka ,och precis en kvart före jag skulle stiga upp . Så det passade ganska bra!

Ikväll denna härliga fredag ( SKIT VÄDER ! ) tror jag det blir någon slags filmkväll här hos mej ! :) hih . Är inte helt säker på vem som kommer, men vi blir kanske sådär 6-7 . det ser vi sen! Kanske det kommer bilder .

Och på tal om bilder ska jag nu lägga in alla bilder jag lovat :


Discojee ;)


 Smutsigspegel<3 Väskan är mörkmörkgrön!

Men nu ska jag gå efter mina sängkläder som är ute och sen bädda sängen , Pusshejj.

Mandy

Kommentarer

Postat av: Susku

Publicerad 2008-11-01 13:02:54

SÄTT INT SEN BILDENA PÅ OSS :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela