Amanda

1 oktober !

Publicerad 2008-10-01 21:12:53 i Dagbok,

Äntligen. Oktober är faktiskt en av mina favoritmånader, dels för att jag fyller år och dels för att träden har så fina färger och för att det är så mysigt i höstmörknet. Regnet skulle ju kunna hållas borta men annars är det urmysigt och fint.
Idag har det varit riktigt höstväder. Det har blåst och regnat om vartannat. Usch , trivs inte alls i regn , man blir direkt så kall!

Vad jag gjort idag är att jag har varit i skolan , på stan med Ewe en stund för att kolla efter partykläder och köpa present till Cassu . (vi hittade en ;) ) Kl. 4 for jag hem och en stund senare kom Robbe hit och vi bara chillade. 7 tiden for han hem och jag for med på moppen till stan och jag var rädd för det var halt och regnigt och ruskigt , BLÄ!

8 tiden for jag till sport10 med Ewe för att testa på pilates. Det var riktigt avslappnande och det ländes i konstiga muskler. Men skönt att gå på på kvällen för man blir lite dåsig och slö. Svettigt var det inte .

Kom just hem och har ätit lite och duschat och så. Skön känsla nu! Men nu ska jag kolla lite annat, hej så länge :)

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela