Amanda

Still Confused

Publicerad 2008-11-25 17:14:13 i Allmänt,

Jag är en riktig roddhög nu ! Roddar till allt för mej , mitt huvud blir helt roddig och jag vet inte alls vad jag vill . Har ingen kontroll på mina känslor .. Allt bara flyger lite hit och dit ovanför mitt huvud känns det som . Har inte varit såhär roddig på hurlängevetjagint! länge iaf . Men det går, jag överlever, råddigt är skönt just nu . Imellan panikerar jag när allt roddar , men som nu bara chill med hela saken ! Jees , alla relationer är nu konstiga , vet inte vad jag vill, om jag vill , när jag vill eller hur jag vill .

Ni läsare fick säkert inte mycket ut av dethär inlägget, men så mycket mer vet jag inte själv heller så :)!

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-25 18:05:14

Du är snnyyyygg ;);)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela