Amanda

SoCold!

Publicerad 2008-11-13 17:54:09 i Allmänt,

Usch , hatar att frysa . Men fryser nog mest nu för att jag är så trött . blöö

Skoldagen gick ovanligt snabbt . Skön dag , gott med hussa ;)

Efter skolan for jag och simma , simmade 500 m , inte mer för jag hann inte/fick sjuka armar . Sen iväg till skolan för jag trodde jag skulle träffa Susku men nehejj . nåja , volley lite före 4 . vi var 5 på träning (Y) Nice när nästan ingen tränar ! Nåja , vill man bli bra så är det bara att träna . 5 tiden när träningen var slut , gick jag , Susku och Jossan till Lindex för att träffa Suskus mamma så vi skulle få skjuts hem . Hittade massa fint där . Brukar inte hitta men idag var jag på shoppinghumör , men utan pengar :( Men imorgon köper jag en t-skjorta därifrån tror jag . Den är sådär ekologisk material , så skitskön .

Men nu ska jag läsa finska , prov imorgon . Bye!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela