Amanda

Snabbtkort.

Publicerad 2008-11-05 21:19:17 i Allmänt,

Har inte riktit hunnit/orkat med någon dator idag. Kom hem 6 tiden efter simning och sport10. Simmade faktiskt sådär 600-700 m , som är duktigt för mej! Annars är jag jättetrött . Sov redan en timme idag efter att jag kommit hem. Blir alltid trött efter att jag simmat , och sen ännu träning efter det. Ojoj.. Här hemma har jag läst lite kemi och ätit, sovit och kollat tv.
GREY'S ANATOMI BÖRJADE IDAG !!!!! Har väntat i evigheter på det, bästa programmet ! Så kvällen slutade altså bra med det.

Matta provet sket sig totalt ! Det har aldrig gått så dåligt i ett matta prov som det gick idag. Gissar på sådär 6-7 , yess.

Nåja men nu är jag så trött så det känns som om mina armar skulle falla av när jag anstränger dem så kanske jag borde gå och sova, + att jag borde laga rella läxan , men får se om det orkas :)

Men godnatt babes !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela